Jump to content

Внимание! Данный дизайн форума iBlitz находится в тестовом режиме и может содержать ошибки.

uh01

Створення власного камуфляжа

Recommended Posts

Всім привіт! Є запитання з приводу папки images (і не тільки). Зробив свій всласний камуфляж але є одна проблема на корпусі танку є зони які він не покриває (короче там де типу потертості є). Я подумав що текстури одна за іншою накладаються от і взяв файл 

T-62A.dx11.dds.dvpl

конвертнув його і спробував в фотошопі повністю всю текстуру зтерти і ,щоб файл не ставав повністю чорним замальовуватись автоматично, вирішив просто замалювати білим кольором, а потім зменшив прозорість. Назад все запакував закинув з заміною в початкову папку і.... Заходжу в гру ат там рожева моделька в квадратах а під нею мій камуфляж. Вся підозра падає на DDS плагін від Nvidia (я просто хз який формат використовувати) спробував перший де є альфа не процює а вона мені якраз і потрібна. Що робити не знаю, буду вдячний за будь яку поміч)

P.S. Извиняюсь за украинский язык, русскую письменность не изучал ((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добрий день, чим можемо вам допомогти ?
Потрібно зробити камуфляж, який буде покривати всю текстуру танка ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Так, щоб тестурка самого танку не просвічувалась через камо і щоб його потертості не було видно над текстурою камо, ( я так розумію там тестури одна за одною накладаються і виходить що над текстурою камо є ще одна, і текстура камо має своє значння альфа (прозрачность) ітд, я спробував вище сказану текстуру зробити повністю прозорою але не вийшло - танк став білим, точніше ті частини які були потерті) Я зайшов в файл  camouflages.yaml і спробував змінити альфу камо який я створив але це всеодно не допомогло(((

Share this post


Link to post
Share on other sites

То Ви знаєте, як це можливо зробити?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вибачаюсь за настирливість, але чи хтось може мені допомогти?

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 06.12.2020 в 11:15, uh01 сказал:

Всім привіт! Є запитання з приводу папки images (і не тільки). Зробив свій всласний камуфляж але є одна проблема на корпусі танку є зони які він не покриває (короче там де типу потертості є). Я подумав що текстури одна за іншою накладаються от і взяв файл 

T-62A.dx11.dds.dvpl

конвертнув його і спробував в фотошопі повністю всю текстуру зтерти і ,щоб файл не ставав повністю чорним замальовуватись автоматично, вирішив просто замалювати білим кольором, а потім зменшив прозорість. Назад все запакував закинув з заміною в початкову папку і.... Заходжу в гру ат там рожева моделька в квадратах а під нею мій камуфляж. Вся підозра падає на DDS плагін від Nvidia (я просто хз який формат використовувати) спробував перший де є альфа не процює а вона мені якраз і потрібна. Що робити не знаю, буду вдячний за будь яку поміч)

P.S. Извиняюсь за украинский язык, русскую письменность не изучал ((

Розовая текстура значит что игра не видит тот файл что ты сделал, а тут куча вариантов почему так.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Попробуйте создать тему на официальном портале WOT BLITZ.(на форуме). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×